Ik ga bijna! - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Lieke Cosman - WaarBenJij.nu Ik ga bijna! - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Lieke Cosman - WaarBenJij.nu

Ik ga bijna!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

22 Januari 2014 | Nederland, Waalre

Hey allemaal!

Het is bijna zo ver, maandag vlieg ik al! De tijd is echt zo snel gegaan, de laatste paar weken zijn echt voorbij gevlogen.
Vanaf nu kunnen jullie mijn verhalen volgen via deze site en er zullen ook foto's voorbij komen!
Nu ben ik nog bezig met de laatste voorbereidingen en dit begint ook al op te schieten.
En jaja, ik ga (pas!!!!) vrijdag mijn tas in pakken! ik weet zeker dat er echt wat mensen trots op mij zijn dat ik dat vrijdag pas doe, haha:).

Kus,
Lieke

  • 22 Januari 2014 - 20:19

    Anne:

    Oeh ik ga je zeker volgen! Zal ook maar binnenkort een reisverslag beginnen!

  • 24 Januari 2014 - 18:05

    Els & Theo Kanen-Schets:

    Hoi Lieke,

    Ayubowan !!!!

    Wij zijn benieuwd naar je verslagen en ervaringen in het mooie Sri Lanka.

    Heel veel succes en geniet er van !

    Groet van Theo & Els ( oom en tante van Pim)

  • 24 Januari 2014 - 21:35

    Tessa:

    Schaat,

    Heeel veel plezier ga je zeker volgen!!
    Geniet ervan ( en natuurlijk ook van het lekkere weer) :)

    xxxx

  • 27 Januari 2014 - 10:22

    Meike:

    Veilige en fijne vlucht gewenst Lieke!! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de verhalen :)

    Groetjes,

    Meike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Jullie kunnen hier mijn verhalen lezen over mijn stage in Colombo, Sri Lanka

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 13198

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 08 Juli 2014

Stage Sri Lanka

Landen bezocht: